آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

بدون عنوان

1393/5/31 14:50
379 بازدید
اشتراک گذاری

بچه داری خیلی عجیب است.

از آن محل های نزول حکمت و علم است.

یکی از خاله ها واکسن ۴ ماهگی دخترش را زده بود و از خیلی روزهای سختی را میگذراند.

از  من پرسید، واکسن ۴ ماهگی زینب چطور بود؟

گفتم خیلی خوب بود.

بلافاصله گفت: نه! من وبلاگش را دیدم، واکسن ۴ ماهه اش خیلی خیلی بد بوده.

برایم خیلی جالب بود،

هر چه فکر کردم اصلا یاد سختی آن واکسن نمی افتادم.

برایم مسجل شد، که کاری که گذر کردنی ست، سختی هایش محو میشود.

پس خیلی گیر نباشم در گرفتاری های آن لحظه.

بچه فقط یک نمونه ی جزئی از این اتفاق است.

ارتباط گرفتن با دیگران هم جزء دیگری ست.

و زندگی ما پر است از این اجزا.

و من هنوز هم‌ زینب را یک دختر راحت واکسن خور می دانم!!!

 

پسندها (1)

نظرات (4)

ماهیتابه کودک
31 مرداد 93 15:13
این چیزی است که شما لازم دارید برای ایجاد تنوع در تغذیه دختر گلتان
زينب پری و دوستان
پاسخ
ولی شما خیلی خلاقید در تبلیغ .
ام‌طاها
31 مرداد 93 23:59
شکر به موهبت فراموشی سختی‌ها... پ ن: ماشاءالله به دخترجان!
گهواره
1 شهریور 93 2:49
دقیقا یکی از روش های منم برای یه سری اتفاقا همینطوریه! خیلی هم جواب میده!
مامان زینب
4 شهریور 93 14:17
سلام بابت رمزخیلی ممنون این مطلبتون فوق العاده به دل میشینه سرزدن به وبلاگ شما منو درادامه نهضت فرزندآوری امیدوارمیکنه خداخیرتون بده وکوچولوهاتونوحفظ کنه