آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

قدرشناسی از زمان

1392/1/28 17:25
986 بازدید
اشتراک گذاری

آدم بچه ی دومی را که به موقع می آورد همه ی زندگی اش تحت تاثیر قرار می گیرد.

تازه نسبت به زمان و استفاده ای که  می تواند از آن داشته باشد نگاهی متفاوت پیدا می کند.

کارهایی که با 1 بچه باید انجام می شد باید با 2 بچه انجام شود!

انگار توان های آدم بیشتر خودشان را رونمایی می کنند.

تو چقدر می توانی مادر!

آدمهای دیگر با یک بچه هم به مسافرت نمی روند چه برسد با دو بچه!

آدم های دیگر یک بچه را هم با خود به کلاس نمی برند چه برسد دو بچه را!

آدم ها خیلی خود را دست کم می گیرند.

حتی خود من!

تازه می فهمم چقـــــدر می توانستم از اوقاتم بهتر و بیشتر استفاده کنم.

و از بطالت هایم کم کنم.هورا

اگر با زینب بانو هم به خوبی از پس این تجربه بر نیایم مجبورم برای تکمیل روند کسب تجربه ی زندگی ام جگرگوشه ی  سومم را هم بزودی به دنیا بیاورم.نیشخند

پس کسانی که همین الان دلشان به حال یک مادر دست تنها سوخت برایش بشدت دعا کنندفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ف.شریعتمداری
28 فروردین 92 23:42
سلام
سارا ع ِ جان... (ع مال تاکید/تحبیب از ته گلو بود!)
به نظرم آدم باید "یه چیزی" را در خودش به موقع تقویت کند تا روحیه ای چنین رو داشته باشه...از همین روحیه های شدیدا مشتاق، امیدوار، متوکل که تو می نگاری شون.
این روحیه هه مهم تر از اتفاقی است که دارد می افتد. اتفاق دوبار مادر شدن با فاصله ی کمی.
اون "یه چیزی" چیه اما؟

من یه آدمم که سوالای زندگیم بیش از جواب هاشه! مخصوصا در این مقولات. جدی.


من هم، یه آدمی هستم که سوال های زندگیش بیش از جوابهاشه!!
چی فکر کردی تو سدی در مورد من!!
وقتی میخاد نوشته بشه ب این فکر نمی کنم که الان اونایی ک میدونن من اینجوری نیستم و اینجوری نوشتم!!
اونها رو و فکرشون رو واگذار میکنم ب خودشون!!!!
مامان نیکادل
5 اردیبهشت 92 6:33
مطمئن باش قدرت انسان ها خارج از حد تصوره مخصوصا اگه تو باشی
پس برای تکمیل روند کسب تجربه هات برنامه ریزیت رو از سه تا هم بیشتر کن
فکر کنم 6 تا بد نباشه نه؟؟

دعات کردم همین الان


يه حسين که 100%​ميخام ايشالله....
ديگه بقيه ش رو نمي دونم با اين اوضاع سزار و اينا خدا خودش بايد کمک کنه
کم آوردي؟؟؟؟؟