آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

تغذيه

1392/2/31 8:24
648 بازدید
اشتراک گذاری

اندر مزاياي شير به شير بودن بارداري اينه که مادر بايد اساسي و به طور بنيادي به تغذيه و خورد و خوراک خودش برسه.

تا از نظر جسمي کم نياره يه وقت خدايي نکرده.

چون الان شير ميده، و بعد هم انشالله قراره شير دادنش ادامه داشته باشه، بايد مراقب کلسيم واستخوان هاي بدنش باشه

مامانم اين آخريا بهش تجويز کردن که واسه ي کلسيم سازي خودت و بچه هات و اينکه استخون بنديِ ني ني تودلي محکم بشه و داداشم هم قوي بشه،

هفته اي دو الي سه بار، پاچه بخورن اونم 2 تانیشخند

مامانم هم که اصلا اهل کله پاچه نيستنچشمک چقد ناراحت شدن از اين تجويزمژه

الان يه مدتي هست که ما صبحانه ها پاچه خوار شديم.

اميدوارم نتيجه ي + داشته باشه بو تبديل به کلسترول و چربي و ... در اين ماه هاي آخر نشه.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اگر کسي تجربه داره بگه لطفا به مامانم.

امضا: پرنسس زينبعینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شکوفه
31 اردیبهشت 92 11:53
سلام سارا جونم
پسرت موبایلتو ور داشته بود هی زنگ میزد به گوشی من.امیدوارم آغاز مزاحمت تلفنی واسه دخترم نباشه ها
خوش به حالت که بهت پیشنهاد کله پاچه میدن ،من روزی 3 بار میگم کله پاچه دوست دارم و هیچی به هیچی.
البته مامانم میگنا ولی خب من که صبحونه ها اونجا نیستم که.بیام خونه شما؟

هر کی نیاد
پرواز
2 خرداد 92 9:47
سلام عزیزم
شنیدم که خرما و بادوم اگه با هم خورده بشه سرشار از کلسیمه.
امتحان کنید ضرری که نداره.خیلی هم خوشمزه هست و برای نی نی تون و خودتون خیلی مفیده.
ملتمس دعای خیر شما مامان مهربون


متشکرم
آسمان
4 خرداد 92 13:07
آفرین مامان خوب که هم به فکر خودتی هم بچه هات
مادر سردارک
5 خرداد 92 23:00
کاهو و کلم هم که الان توی بازار راحت پیدا می شه پر از کلسیم است و ویتامین های دیگه هم داره و کمتر کالری داره
من به جای کله پاچه یه مدت کاله جوش توی برنامه غذایی ام گذاشته بودم، خیلی راحت درست می شه و برای وقت هایی که حوصله آشپزی طولانی یا وقت منتظر شدن برای پخت پاچه رو نداری پیشنهاد خوبیه و البته ارزون تر


بماند که من برای نوش جان کردن کله پاچه وقت صرف نمی کنم...
کله پزی سر کوچه زحمتش رو می کشه
مامان نیکادل
6 خرداد 92 9:10
خدا قوت هر چیزی که میخوری به نیت شفا بخور خودت که استادی ! ولی خرما حرف نداره هم واسه خودت هم اینکه بچه رو صبور میکنه