آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

16 ماه داداش و منفي 2 ماه آبجي

1392/4/4 19:28
663 بازدید
اشتراک گذاری

ايني که در افواه افتاده که مادري که بچه اي در دامن دارد و بچه اي در درون

در حق بچه ي در دامن اجحاف کرده و به او ظلم کرده و ناديده اش گرفته و باعث ضعيف شدن وي گرديده؛

همان در افواه است و بس!

وزن و قد و تغذيه ي بچه ي شيرخوار هيچ ارتباطي با باردار بودن مادر ندارد.

الحمدلله امروز به ما اثبات شد که با داشتن يک برنامه ي غذايي مناسب براي شيرخوار وي مي تواند رشد جسمانه ي خوبي همانند قبل يا حتي بهتر از آن را داشته باشد.

ماشاءالله لا حول ولا قوۀ الا با لله

فوتش، براي همه ي ني ني ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ام طاها
4 تیر 92 20:03
الهی شکر درس گرفتیم!
فاطمه سادات
5 تیر 92 17:37
سلام مامان سارای مهربون

من چند تا پست پایین تر پیغام خصوصی گذاشته بودم و سوال پرسیده بودم. اما انگار نرسیده. این دفه خصوصی نمیذارم که برسه ان شالله! این پستت خیلی دلگرمم کرد. آخه یه کم نگران دختر کوچولوم هستم. آخه همین جوریش کمبود وزن داره چه برسه به اینکه حالا نی نی تو دلی هم دارم. راستی میشه از برنامه ی غذایی مناسب رو بیشتر توضیح بدی؟ تا چند ماهگی آقا داداش شیر مامانش رو خورد؟ خیلی خوشحالم میکنی اگر جواب بدی. همینجا سر میزنم و جواب رو میخونم.




سلام

بله گويا نرسيده چون من جواب اين نوع سوالا رو حتما ميدم.

اول اينکه محمدسجاد همچنان در حال شير خوردنه. حتي روزي 1 بار.

دوما ايميل بديد، تا برنامه غذايي رو براتون بفرستم




اين هم جواب کامنت قبلي تون...
گشتم پيداش کردم.
جزء نظرات مخفي بود نمي تونم ظاهرش کنم:

سلام
مبارک ابشه اساسی
سریع جواب میدم تا پسرمبیدارنشده...
1)دکترآژمونده(هتفه تیر)
2)کلسیمرو ادامه هم دارم میدم.
مولتی روهمون 3 ماه اول خوردم+اسید فولیک و آهن
3)لبنیات
شیر
پاچه
غذاهای مقوی
اگر همچنان به اولی شیر میدید که مراقب انقباض های رحمتی باشید و در صورت احساس انقباض حتما بچه رو از شیربگیرید چون درماه اول خطر سقطاست ودرماه های آخرزایمان زودرس
مغزهای بادام پسته فندق و ..
سبزی و میوه...
هر دو تا بپه تغذیه خودشونو از مادر میکشن مهم بدن مادره که سال و قویبمونه...

ببخشید اگر اشکالتایپی داشت
مربع مربع بود اصلا نفهمیدم چی نوشتنم!!!
فاطمه سادات
6 تیر 92 9:59
سلااام. ممنون عزیز از جوابت اینم ایمیلم : ....
به ايميل تان ارسال شد

حاج خانومی
27 اسفند 93 0:52
سلام.منم دخترم یک سالشه و دومی رو باردارم.خودم هم خیلی ضعیفم. میشه برنامه غذایی رو برا منم ایمیل کنین؟ Z_ fallahi66@yahoo.com