آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

مراقبت ويژه از من...

1391/10/2 5:47
502 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم نگران است که آيا به اندازه ي کافي به من توجه مي کند يا نه؟!متفکر

خيلي زياد سعي مي کند که تمام حواسش را به من بدهد و با من صحبت کند و مرا نوازش کند و .... بغل

اما وقتي اين مطلب را در وبلاگ داداش محمد سجادم خوندم:

http://bacheshia.niniweblog.com/post259.php

به مامانم گفتم که:

خوب بودن آن 3 نفر و در آرامش داشتنتان، 

مهمترين کاري ست که مي توانيد براي سلامت جسم و جان من 

به من هديه دهيد.نیشخند

گرم بودن روابط بين شما بهترين ارمغان براي من است مادر.قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مهسا(مامان هستی)
2 دی 91 22:17
الهییییییییییییییییییی
خاله جون مامان تسنیم بانو
3 دی 91 9:50
اینجا چقـــــــــــــــــــــــــــَر صورتیه
مینا مامی لیانا
3 دی 91 13:11
نازی ...
مامان نسرین
4 دی 91 13:04
سارا اینجا رو تازه پیدا کردم بابا تو دیگه کی هستی

ماشالله به تو مامان فعال میبینم که قالب و دخترونه انتخاب کردی ایشالله که اول سالم باشه بعدم دخمل باشهههههه

خیلی خیلی بهت تبریک میگم دوستم


ممنوننننننننننننننننننم
کوثر
5 دی 91 20:08
سلام
خودتان برنامه ریزی کردید برای فرزند دوم ، یا پیش آمد؟ یعنی توانایی فرزند دوم آوردن از نظر جسمی و روحی و زمانی رو دیدید که دارید؟

همه ش بله.
البته يک وقت فکر نکنيد که من کاري ندارما... کارمند نيستم اما فقط خانه دار هم نيستم.
معلمم.. تدريس دارم... موسسه پژوهشي مي رم... منتها آدم اگر برنامه ريزي کنه ميتونه خيلي کارها رو روي هم سوار کنه...
بعدش هم بچه دومم با بچه اولم باهم بزرگ ميشن-انشالله- سختيش به مراتب کمتره(برعکس اونچه همه فکر مي کنند)
غزال مامان آرتین
5 دی 91 22:31
الهی قربون تو بند انگشتی ناز بشم من! همش به فکرتم خب! یا بیااااااااااااااااااااااای
بوووووووووووس


قربونت برم...
همه ش به يادش باش آفرين.
نکنه منم مثل تارا پوچ موچ باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دق مي کنما... گفته باشم!