آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

نظرات (10)

ننه آلاء
1 مرداد 92 14:17
به به به سلامتی .زودتر به دنیا بیاد بشه همبازی دختر ما ایشالا
ام‌طاها
1 مرداد 92 16:20
مبارکهههههههههههههههههههههه!
مهسا (مامان هستی)
7 مرداد 92 14:22
مباااااااااااااااااااارکه عزییییییییزم ایشالا به سلامتییییییییی
آسمان
7 مرداد 92 14:33
تاریخ زایمان کیه ایشالا؟


خیلی زودِ زود
مامان محمد امین
8 مرداد 92 16:51
سارااااااااااااااااااااااا جان خیلی التماس دعااااااااااااااا در این شبها


محتــــــــــــــــــــــــــــــاجیم
فاطمه (مامان محمدسجاد)
8 مرداد 92 18:35
آخی . چه زود گذشت، البته برای ما. اینقدر به فکرتون هستم این روزا. می خوام بگم خوش به حالتون که دوباره داره یه فرشته میاد به جمعتون . اگه درس نداشتم دوست داشتم این شرایطو


دیگه خداییش صد تا کار رو نمیشه با هم انجام داد.
مامان محمد امین
12 مرداد 92 14:36
سارااااااااااااااااااااااا خبری نیست زتوووووووو
شاید زینب پری دنیا اومده ؟؟؟؟؟؟!


نع!
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
14 مرداد 92 15:11
سلام من هميشه به شما سر مي زنم . روحيات تون رو خيلي دوست دارم. كلي از شما براي همسر برادرم ( مادر اميرحسين سرباز كوچولوي امام حسين عليه السلام ) تعريف كرده بودم كه يه روز ديدم براشون كامنت گذاشتين و با هم آشنا شديد . اعتراف مي كنم كه هر بار ميام اينجا دوباره برميگردم وبلاگ محمد سجاد جان و حساب كتاب مي كنم ببينم آقا پسري چند ماهش بوده كه خواهر دار شده ؟ ( شرمنده ! آيكون يه آدم فضول ! ) ايشالا سلامت و پر نشاط باشيد دوست من

چه حسن تصادفی!
خب من کمکتون می کنم که خیلی حساب کتاب نکنید.
محمدسجاد جان ما حدود 10-11 ماهش بوده که زینب دار شده.
دعامون کنید.
چی بگم؟؟؟
16 مرداد 92 3:01
مگه چیه؟من خودم کسی رو میشناسم که پسر اولش متولد فروردین و پسر دومش متولد اسفند همون ساله!!!یعنی اگه حساب کتاب کنیم پسر اول یکی دوماهه بوده و برادر دار شده!!!!به دلیل خبرکشی در کار 1دوست که احتمالا اینجا رو میخونه این دفعه اسم نمیذارم تاشناسایی نشم!!!!!

دمش گرم!
واقعا من مبهوت مادرهایی همستم که اینچنین هستند...
اصلا دیگر یک ابهتِ دیگری دارند این مدل مامان ها برایم.
اصلا حالا ک اینطور شد بگم؟ بگم؟
مادر یعنی این.
مینا مامی لیانا
17 مرداد 92 13:06
زینب بانوی عزیزممم داریم به دیدن روی ماهت نزدیک میشیم به سلامت به این دنیای بزرگ بیای و شادی پدر و مادر و برادرت رو صد چندان کنی
مامان زینب مارو بی خبر نذار
خواهش میکنم