آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

نظرات (5)

مینا مامی لیانا
6 دی 91 13:21
به سلامتی عزیزمممم انشالله همه هفته هارو به خوبی و سلامتی پشت سر بزارین
مدیر بچه های آفتاب
6 دی 91 23:03
سلام مامان سارااااااااا باورم نمیشه واییییییییی خدایااااااااا این
سارا در همه فعالیتها فعاله حسابی سرت شلوغه دوستی هاااااااااااا
تبریک میگم انشالله قدمش خیر باشه
سارا حسابی دعام کن


سلام...
خب من يعني از کجا بايد بدونم مدير بچه هاي آفتاب چه بزرگواري هست؟
در ضمن گاهي آدم از نرسيدن فسفر به مغزش ميفهمه که بارداره ها...

ممنون بابت اين همه خوشحالي اما.

زهرا مامان صدرا
6 دی 91 23:50
خداروشكر انشالله هفته چهل به سلامتي و خوشي
بچه های آفتاب
7 دی 91 17:11
ساراااااااااااا
من همونی هستم که باهم درس میخوندیم یادته برام توضیح میدادی
یادته حیاط خوابگاه رووووووووو
یادته کلاس تکنولوژی آموزشی
یادته دفتر تبلیغاتی روووو
مگه میشه منو یادت برهههههههه
میدونم که میشناسیم
یادش بخیر زود بزرگ میشیم دوستی
مواظب خودت باش حسابی


سلااااااااااااااااااااااااااااااام
من الان اينا رو خوندمااااااااااااااااااااا
اين يني ديروز که اس دادم بهت خودم حدس زدم که خودتي....
به به ، به اين آي کيو
ممنون آفتاب جان.
ايشالله خوب به بچه هات نور بتابوني تا عالي رشد کنند؟
راستي!
کتاب رشد شناسي و فرايند رشد به دستت رسيد؟
ما از اين هفته چهارشنبه ها يه جلسه داريم مي خايم بخونيمش.
اگر ميتوني بياي بگو آدرس جلسه رو بدم.
يا علي.
آفتابی ها
13 دی 91 20:10
سلام مامانی میدونستم باهوشی شکی دران نیست آخی دوست داشتم اما چهار شنبه ها من مهدام