آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

نقش دعا در نفوس خوب

1392/12/14 6:47
785 بازدید
اشتراک گذاری

هميشه نفوس خوب زدن و تعبير به خير کردن، بهتر است سرلوحه يک مادر باشد تا دل نگراني و اضطراب و بدتعبير کردن اوضاع و امور.

اين نفوس خوب از يک منظر به دعا کردن برميگردد.

در همين راستا، توصيه حاج آقا مجتبي تهراني در مورد دعاي والدين رو بدونيم مفيد است:

مي گن: من اين کار را براي اولادم انجام داده و ميدهم:

  • بعد از نماز فريضه(واجب)
  • يک صلوات
  • بعد استغفار
  • يک صلوات
  • خواندن دعا: خدايا به من اولاد صالح، خوش قدم، خوش روزي، عاقبت بخير عنايت کن.
  • يک صلوات
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

گهواره
14 اسفند 92 14:29
ممنون از تعارف توصیه حاج آقا مجتبی تهرانی...استفاده کردیم...
دوست
14 اسفند 92 17:19
کامل کنم با اجازتون؟ سالم هم فرمودن5تا ویژگی
زينب پری و دوستان
پاسخ
بله حتما کامل کنيد
خاله ناهید
17 اسفند 92 10:56
اقای رجبعلی این رو از صفات مومن برمی شمرند که حالشان حال مناجات است یعنی هر چه که می بیند و می شنود را به دعا تبدیل می کند دعایی عملیاتی این صفت غیر از نشان ایمان بودن بسیار مادرانه است
نیلوفر جون
20 اسفند 92 2:44
سلام عزیزم کجای کم پیدا شدی
زينب پری و دوستان
پاسخ
سلااام ما اومديم
ن.ر
19 بهمن 94 12:05
سلام دوست عزیز چقد وبلاگت آرامش بخشه. منم دلم خواست همسر باشم ، مادر باشم تا بتونم فرزندی تربیت کنم که سریاز امام زمان باشه تا حتا شده یک ثانیه ظهور حضرت رو نزدیک کنه اما .. نمیدونم چیکار کنم ؟ همش جور نمیشه ازدواج کنم. چه دعایی بخونم؟ چ ذکری بگم؟ میشه راهنماییم کنید لطفا ... میایم همینجا اگر جوابی بود میخونم ..
زينب پری و دوستان
پاسخ
سلام الان در چه حالید؟