آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

من و او

1393/4/9 1:13
484 بازدید
اشتراک گذاری

مرا که می بیند ابروهایش کج می شود و شروع می کند به نق... به ذوق ... به صدا دادن ... به ادا درآوردن ... به لوس بازی .... به اینکه چرا من روی زمینم وقتی تو هستی.

راست می گوید!

من هم او را که می بینم ابروهایم کج می شود و شروع می کنم به نق... به ذوق .. به صدا دادن ... به ادا در آوردن ... به لوس بازی... به اینکه چرا من روی زمینم وقتی تو هستی.

دستانم را بگیــــــــــــــــــــــر

رها کنی ام، زمین گیر شده ام.

شک مکن.

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان زينب و ضحي جون
9 تیر 93 3:32
سلام...خيلي قشنگ بود..حرف دلم به ضحاي خودم . . . ديدين برگشتم...
زينب پری و دوستان
پاسخ
مگه رفته بودین؟ء سلام خوبین؟ فک نمی کردم رفتین که! گفتم حتما خاموش می خونین. خیلی هم عالی همه جوره. ببوسید گلارو
الهه مامان سلما
9 تیر 93 11:39
خیلی قشنگ بود...
مانان زينب و ضحي جون
9 تیر 93 17:58
اره ديگه... اينترنت نداشتيم،همش تو دنياي واقعي بوديم ديگه به مجازي كار نداشتيم...
زينب پری و دوستان
پاسخ
چقدر عالی...انشالله قسمت ما بشه.
ام‌طاها
9 تیر 93 21:09
عطیه
13 تیر 93 0:53
بح به قلبت..