آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

سونوي يواشکي

1391/9/28 8:25
758 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام جيگر مامان...

شايد امروز يواشکيِ​خانم دکتر، زودتر از موعدي که ايشون مقرر کرده بريم با هم سونو تا از اين حسّ کنجکاوي مضمن در بيايم دوتايي.

ببينم دقيقا چند وقتته که انقدر کوچولويي؟

ببينم کجا دقيقا لونه کردي؟

کلا ببينمت ديگه دلم واسه ت تنگ شده...

 باز هم ميگم، چه پسر باشي جه دختر زندگي م رو برات فدا مي کنم...

ولي نميدونم چرا انقدر حسّ بانو بودن دارم بهت...

اين هم يه مسابقه ايِ واسه من ديگه؟ که تا 3 ماه ديگه جوابش مشخص ميشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مینا مامی لیانا
28 آذر 91 18:14
وای مامانش منو یاده پارسال انداختی و این کنجکاوی ها برای زودتر فهمیدن
انشالله هرچی که ایشون هستند سلامت باشند
میخواستم بگم سارا پرتغال رو از خودت دور نکن یه پیشگیر مطمئن از سرماخوردگی خونه رو گرم نگه دار بیرون میری خودتو خیلی خوب بپوشون مخصوصا روی دهنتو خدایی نکرده سرما بخوری دیگه نمیتونی دارو بخوری و اذیت میشی و باید به محمد سجاد هم برسی. از مغزها هم غاقل نشو مه توپ انرژی گردو بادوم فندوق و ...
آب سیب و آب به هم سرشار از انرژی. از غذاهای چرب و پلویی دوری کن و به کباب و سبزیجات مخصوصا سیب زمینی رو بیار.
برات بارداری خوبی ارزو میکنم.
میوه هم که همه چی بخور خواهشا


ممنون واقعا مينا جون...
به دکتر محمدسجاد هم که گفتم خوشحال شد و گفت اگر به خودت برسي خوب ميتوني به محمدسجاد شير بدي و بعد از زايمانت هم به هردوشون!!!
برام دعا کن مينا.
ممنون بازهم.