آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

خوراک فکر ما...

1392/5/14 16:03
416 بازدید
اشتراک گذاری

آدم باید همیشه

به این فکر کنه که چطوری می تونه بهترین انتخاب رو داشته باشه.

به این فکر کنه که چطوری می تونه زندگی خوبی داشته باشه.

به این فکر کنه که بهترین  راه کار واسه این مشکلی که پیش اومده چی می تونه باشه.

این ها کارهایی که اگر بذاریمشون روی تاقچه ی فکر زندگی مون، 

کم کم همه ی زندگی مون به سمتش میره.

شاید الان عادت نداشته باشیم اما تمرین و ممارست این کارها رو عادت زیبای زندگی مون می کنه.

همیشه یادمون باشه که انجام درستی آسون تره از انجام نادرستی.1

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1. سوره مبارکه لیل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ام‌طاها
14 مرداد 92 19:06
تکبیر!!!
غزال مامان آرتین
15 مرداد 92 22:44
سلام عزیز دلمممممممممممکجایی تو؟ دلم برات یک ذره شده. این روزا خیلی بهتفکر میکنم. بی صبرانه منتظر خبرم. خبر تولد فرشته خوشگل زینب بانو.
تاریخ زایمانت کی هست سارا جون.
راستی سارا بیا اینجا...
سلام غزال جان.
فرصت نمی کنم بیام دیگه.
کلی مشق دارم علاوه بر دو عدد جیگرطلای ناز.


خاله محب
16 مرداد 92 14:24
سلام عزيز عزيز عزيز دلم

تا چند روز ديگه شما مي آييد پيش ما و ما مي تونيم مدل دخترونه محمد سجاد رو هم ببينيم.

نمي دوني چقدر منتظرت هستيم و مشتاق بغل كردن و بوييدنت...

فرشته عزيزم خيلي دوستت دارم هم شما رو و هم مامان خيلي خيلي خوبت رو

اين رو از قول من حتما به مامانت بگو


وااااااااااااااای چقد ابراز احساســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــات...




ادیب
17 مرداد 92 14:55
سلام و تشکر از این وبلاگ های باحالتان
اگه دوست داشتی لینک منم بذار
http://morabiane-koodak.persianblog.ir/
شاید ایمیل هایی که براتون فرستادم در مورد آخرین روزهای بارداری به درد دوستاتون بخوره

سلامیکم...