آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

تلاش مي کنم پس هستم.

1391/9/29 21:57
614 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از ساعت 10 رفتيم کلاس با مامانم...

بعدش اومديم بيايم خونه که يهو يه اتوبوس اومد کنار ماشينمون پارک کرد يه 206 هم جلومون بود خواستيم دنده عقب بيايم بيرون که يه زانتيا اومد پارک کرد پشتمون و رفت!!!! و ما تا جنبيديم نتونستيم به رانندش برسيم واسه همين رفتيم موسسه با مامانم...

بعدش اومديم بيايم خونه که ترافيک مطلق بود واسه همين رفتيم جلسه خانوادگي با مامانم....

و بالاخره ساعت 10 شب اومديم خونه با مامانم و بابا جونم!!!!!

يعني من عاشق اين همه فعاليتم...

فقط به عشق همين کارا ميخام بيام به دنيا نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

بابايي
29 آذر 91 23:50
خدا به خير کنه. از الان ابر و باد و مه و خورشيد در کارند تا تو فعاليت کني.....

خدا نگهدارت باشد عزيزم


سلااااااااااااااااااااام باباي جونم...
دوستت دارم باباي جونم...
زهرا مامان صدرا
30 آذر 91 13:16
عزيزم از الان فكر نميكني يكم زوده ولي با اين مامان فعال و مهربوني كه تو داري از پسش بر مياي من ميدونم
مینا مامی لیانا
30 آذر 91 16:16
انشالله خدا بهت کمک کنه و توان و انرژی مضاعف بهت بده مامان تلاشگر ما
زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
10 دی 91 19:49
سلام نی نی ناز مامان بابا... انشالله سر وقت سالم به دنیا بیای و زیبایی دنیای مارو ببینی... انشالله مامان ناز و بابای مهربونت هم با شادی بزرگ شدن و خوشبختیت ببینن