آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

نقشه ي قتل!

1392/7/13 18:10
1,437 بازدید
اشتراک گذاری

گاهي اوقات گمان مي کنم اين دو تا نقشه کشيدن من را از پا در بيارند!!!

برخي روزها مثل امروز.

اين مي خوابد اون ميايد بغلم و بايد راه ببرمش.

او مي خوابد و اين يکي.

او با کله شاتالاپ مي خورد زمين و جيغ و گريه.

اين براي همدردي جيغ و گريه سر مي دهد.

اين دستشويي مي کند و بايد پوشک عوض کنم.

او هنوز اين يکي شلوارش را پا نکرده نياز به تعويض دارد.

گاهي اوقات حتما نيم ساعت گريه دواي همه ي دردها خواهد بود...

 و اين داستان ادامه دارد.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ام‌طاها
13 مهر 92 20:53
ان‌شاء‌الله برای بعدی‌ها از همین دو تا وروجک کمک می‌گیری، دیدنی!
مامان زينب
13 مهر 92 23:01
واي نه يعني اين وضعيت منه تو3ماه آينده
خداصبرمون بده


شايد بدتر حتي...
مجبور ميشيم ايمان بياريم به ملائکه و از نيروي اونا مدد بگيريم
حمیده مامان علی
13 مهر 92 23:45
سلام سارا جون خدا صبرت بده وتوان تحمل این دوران خوشگل وخوشمزه که وقتی تموم شد انسان دلش براش تنگ میشه .راستی من وعلی خوبیم ایشالله این هفته میریم مشهد اگه خدا بخدا این خونه ساختن من رو اسیر خودش کرده.در ضمن شما بعد از 2سال 2تا بچه داری وزمان تمام شده واین قضیه بچه عوض کردن وشیر دادن و..تمام شده راحت شدی وزندگی تمیز ودسته گلی داری وجنست هم جور شده 1پسر ویک دختر .ما چی حالا تازه باید از سر نو این داشتان هارو داشته باشیم با کلی ........

به به
سلام...
اين هم نکته ايه!!!
ايشالله خونه تون زود و خوشگل تموم شه.
عطای آسمانی
14 مهر 92 13:01
سلام سارا سردار بی نشان ،مادر عاشقی ها خدا قوت..

بیتی داری که انشالله داره توش گهواره مجاهدان ولی خدا جنبانده میشه خوشا به سعادت شما و این اهل بیت وروجکت

ما رو تو صحنه های جهاد خیلی دعا کن
گاه گاهی بغضی تمام گلویم را می فشارد ان الانسان لفی خسر دعا کن از خسران دیده ها نباشیم

ارادت داريم ما
مهسا(مامان هستی)
14 مهر 92 23:22
عزییییییییییییییییییییزم ایشالااااااااااا خدا بهت نیروووی زیاااااااااد بده البته میدونم که خودت ماشالاااااااااااااااا داری


به قول باباي اعظم:
اصلِ بچه واسه اينه که آدم بفهمه نمي تونه.
بعد مجبور بشه از همه ي توانِ​عالم استفاده کنه.
ملائک...
چه مي کنند.
آسمان
15 مهر 92 0:06
خدا کمکت کنه حالا هی مارو بذار تو خوف و رجا
خاله ناهید
15 مهر 92 9:06
حتما موفقی در خنثی سازی این نقشه ها
چون اهل تدبیری و کم نیاوردن
و همه اینها را فرصتی می دانی برای ورزیدگی خودت مامان زینب بانو

واي خاله !!!!
مه تاب
15 مهر 92 9:50
سلام!
از دور که صحنه ی مفرح و هیجان انگیزی ه!)
خدا برکت به جسم و روحت بده ایشالا!

از وبلاگ دخترمون هم رونمایی میشه!


به به...
تولدش مبارک...
ما اميد داريم به اين بانوها ها....
دوست شما
15 مهر 92 11:46
سلام خیلی سایت خوبی بود ممنون ، تنها برای تهیه کتاب ها نوشته باید برم دانشگاه تهران من که دانشجو دانشگاه دیگه بودم و + دوران دانشجویی ام تمام شده من را راه نمی دن تو دانشگاه . چطور این کتاب ها را تهیه کنم؟

نه منظور دانشگاه تهران نيست.
مدرسه دانشجويي قرآن و عترت است وابسته به دانشگاه تهران.
خ 16 آذر پ25 ط2
پرواز
15 مهر 92 15:26
و این یعنی جهاد ...
لطفا ما رو هم دعا بفرماید
یا علی



يني همون قتل خودمون
مامان نسرین
16 مهر 92 12:35
ای بابا داستانی داریااااااااااااا خدا بهت توان مضاعف بده سارا جون