آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

تاپ تاپ تاپ تاپ...

1391/10/26 0:25
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

عـــــــــــــــزيز دلم...

صداي قلب نازنينت رو شنيدم....

ـــــــــــــــــــــــــــــــ

اين صداي تپش قلبش نيست/در حسينيه ي دل سينه زني ست

ـــــــــــــــــــــــــــــــ

دعا مي کنم سرشار از محبت ائمه باشه و بتونه يَد ساز باشه.

يد در زبان قرآن به توان اجرايي و قوه ي عمل انسان گفته مي شود که فرامين خدا را در زمين جاري مي کند. به همين اعتبار به بسياري از انبياء ذاليد(صاحب دست) گفته مي شود.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اگر بدونيد که چــــــــــقـــــــــــــــــدر خوشـــــــــــــــالمقلب

 

 

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از همين جا براي دوستاي خوبم که با هم قراره به دنيا بيايم و دخترخاله ها و پسرخاله هاي آينده ي من هستم يک عشقولانه ي حسابي در مي کنمنیشخند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مهسا(مامان هستی)
26 دی 91 12:55
واااااااااااااااااااای الهی قربون اون قلب یند انگشتی برم من ساراااا گلی دلم برات خیلی تنگ شده دوستم
زهرا مامان صدرا
26 دی 91 18:42
سارا جونم بهت تبريك ميگم هيچ چيز زيبا تر از شنيدن اولين بار تپش قلب اين بند انگشتيا نيست خدا حفظش كنه برات
lمامان نسرین
26 دی 91 18:48
ای جون دلم دلم تنگ شد واسه اون موقع ها خب سارا گلی


خیلی ولی سخته هااااا نسرین!
مخصوصا محمدسجاد هم دندون داره در میاره و منم دست تنهام.
آویزونمه.

قربون جفتشون برم.
هلو
26 دی 91 19:13
بابا به سلامتی.از طرفی خیلی خوشحال شدم ولی از طرفی ناراحت.حالا دیگه کتابها و بالش و اینا میره رو هوا دیگه
گفتم بذا خودم بخرما

ههههههههههه
نه بابا...
روبالش رو هم برات شستم...
میدمش بهت.
کتابم که به دردت نمی خوره تو که داری کلی کلاس میری با اون خاله دکتره آلا بانو.
مامان نسرین
27 دی 91 13:53
میدونم دوستم خیلی سخته زن داداش خودم دقیقا مثل تو شد فاصله سنی بچه هاش از یه لحاظهایی خیلی خوبه ولی خیلی هم سخته ولی با صبر و توانی که تو داری ماشالله حتما از پسش بر میای توکل به خدا


ممنون واقعا
غزال مامان آرتین
3 بهمن 91 19:55
الهی قربون اون صدای قلبت بشم
سارا میدونی.......
اصلا من این بند انگشتیتو یک جوری عجیب دوست دارم!
میبوسمت

وای وای وای...
از دست تو غزالی.
خودم هم.