آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

سزارین یا طبیعی...مساله این است!

1391/10/27 1:51
900 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتیم دکتر...

من: هی از من اصرار که تو رو خدا طبیعی میشه زایمان کنم!!!اصرار

دکتر: هی از دکتر انکار که بابا همون اولی رو هم تا هفته ی 41 صبر کردی انگار نه انگار از درد زایمان خبری نبود!!!فرار

- من مبهوت حافظه ی دکتر جونم بودم -

من: دوباره هی از من اصرار که تو رو خدا حالا یه جوری نمیشه طبیعی زایمان کنم!!!جنگ

دکتر: هی از دکتر انکار!!!

بعد دکتر جان، یک نگاهی کرد که انگار بدت نمیومده که 6- 7 تا بچه بیاریاااااا!!!!گردان بچه های من

من: انقدر ناراحتم از اون موقعی که فهمیدم سزارینی ها فقط 3 -4 تا بچه می تونن بیارن!!!!!هی هی هی

دکتر: می خندید بهم... انگار آدم ندیده!!!!!هر هر هر

من: ولی  هر چی خدا بخواد همون میشه!!!خدا می خواد

دکترتسلیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان نیکادل
27 دی 91 11:57
ههههههههههه کلی خندیدم از دست تو سارا عین همسر بنده فکر میکنی میگه حداقل 3 تا بچه!! البته من محدودیت سزارینی ها رو نمیدونستم
lمامان نسرین
27 دی 91 13:51
سارااااااااااااااا نگو که میخوای مثل اولی تا ......صبر کنی نمیشهههههههههه دختر تو چون تازه سزارین کردی طبیعی نمیشه اگه چند سال گذشته بود شاید میشد الان نه دیگهههههههههههه
زهرا مامان صدرا
27 دی 91 15:45
عزيزم سارا جونم ايشالله هر چي كه صلاح و خيرت توشه برات پيش بياد گلم مواظب بند انگشتي باش و همچنين داداشي گلش
مهسا(مامان هستی)
27 دی 91 19:18
واااااای سارا گلی خیلیییی ماهی ماشالااا به این مامان قوی
مینا مامی لیانا
28 دی 91 13:28
نازی...البته میشه طبیعی اورد اما چون فاصله عملت کمه شاید اینطور گفتن..من دوستم اولیو سزارین کرده بد اما دومیو طبیعی آورده..راستی چرا سر محمد سجاد با القای درد طبیعی زایمان نکردی؟!!
در هرصورت امیدوارم هرچه خیره همون برات پیش بیاد


مینا جان
ضربان قلبش گویا کند شده بود خطر داشت زایمان طبیعی!!!
و اینکه تپلی بود جیگر مامان...
مریم کثیری
30 دی 91 20:38
به به سلام علیکم خوب هستید شما
ما خیلی هم خوشحال شدیم از اینکه دوست جون پیدا کردیم
حالا اسم دوست محمدطه ما چی هست؟
با افتخار لینک شدید


به به ...
مامان مریم گل خودم.