آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

این نیز می گذرد.

1391/11/4 1:20
605 بازدید
اشتراک گذاری

اتمام هفته ی 9...

زندگی مثل باد میگذره.

به قول امیرالمونینعلیه السلام دنیا محل گذر است. چون مثل باد می گذرد. اصلا همین تند گذشتنش است که آن را از محلِ ماندن بودن و جا خوش کردن خارج می کند!

آدم ها چشمشان را می بندند و براحتی می گن:

ای وای! 3 ماه از تولد بچه مون گذشت.

خدایا! 6 ماهش شد و موقع غذا خوردنش رسیده/

اُه اُه! داره 4 دست و پا میره...

راه میره...

شد 11 ماهش!

داره میشه 1 سالش!

انگار چشم بر هم زدنی گذشته این دوران.

براستی که دنیا گذر کردنی ست.

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

فقط یه تیکه از مطلب از حضرت امیر بوداااا اون ای وای و اُه اُه رو ایشون نگفته بودند.یک وقت اشتباه نشهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مریم مامان باران
4 بهمن 91 2:00
چشم به هم بزنی میگذره ولی نه به این راحتی براتون ارزوی موفقیت میکنم.

من هم...
زهرا مامان صدرا
4 بهمن 91 22:38
وقعا سارا من الان به خودم مبگم يعني واقعا من باردار بودم .زايمان كردم. چقدر زود داره اين ثانيه ها ميگذره ولي اميدوارم تمامه ثانيه هات با خوشي و در پناه خدا باشي عزيزم
مینا مامی لیانا
4 بهمن 91 23:47
همیشه دلت خوش و لبت خندون و تنت سالم باشه ..
مامان نیکادل
5 بهمن 91 17:11
ای جونم
اتفاقا چند روز پیش داشتم فکر میکردم الان سارا چند وقتشه؟
البته منظ.رم بند انگشتیت بود
ایشالله بقیه اش هم به سلامتی میگذره


هفته 9 تموم شده ب سلامتی