آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

خطر...

1391/11/13 7:56
489 بازدید
اشتراک گذاری

یک چند روزی ست که حال مامانم خوب نیست...

همه ش تقصیره منه.

یا نه! تقصیر اون داداش کچلمه که انقدر رو من یعنی رو شکم مامانم اسب سواری می کنه!

به هر حال باعث شد که ما بریم سونوی اورژانس و حال منو جفت عزیزم خیلی خوب بود.

اما یه لخته خون زیر کیسه آبم تشکیل شده که اگه مامانم استراحت نکنه وای وای وای میشیم همه مون!

دعا کنید.

تا 12 روز فرصت داریم خوب شیم.

وگرنه استراحت مطلق خواهیم شد!گریه و یا حتی اتفاقات بدتری برای من بیفتهاسترس

البته دور از جـــــــــــــــــــــــوننیشخند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خاله ها و خواننده های عزیـــــــــــــــــز، لطفا بسیار سر نمازها و انجام کارهای خیرتون برای ما دعا بنمایـــــــــــــــــید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مینا مامی لیانا
15 بهمن 91 13:57
خدایا این دوست عزیز من رو به همراه فرشته معصومش رو به خودت میسپارممم ..عزیزممم خیلی برات دعا میکنم امیدوارم خدا هم همونطور که همیشه باهات بوده باز هم همراهت باشه و این مرحله رو به خیر طی کنی و خبرهای خوش ازت بشنویم..لطفا مارو از احوالت بی خبر نزار..نگرانت شدم..
مامان نسرین
16 بهمن 91 0:11
ای وای بند انگشتیمون چی شده؟ایشالله که مشکلی نیست دوستم توکل به خدا به خودت هم استراحت بده سارا جون
مامان نیکادل
17 بهمن 91 0:38
انشالله که طوری نیست و زودی خطر رفع میشه من مطمئنم دوستم
مامان مهرزاد جان
21 بهمن 91 12:13
الهی خدا بد نده عزیزم انشاله زود زود خوب میشی این داداشتم شیطونه دیگه پسره