آسمانآسمان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

زميني به وسعت آسمان

الطاف داداشی

1392/1/20 12:47
594 بازدید
اشتراک گذاری

مامان و بابام اصلا به حرف من گوش نمیدن!

دو هفته س بهشون میگم برن سونو بدن ببینن من سالمم یانه؟!

انقد که خان داداشم روی من میپره احساس می کنم دندهام له و لوردیده شدن!!گریه

پریشبا بابام دراز کشیده بودن بعد داداشم خودش رو پرتاب کرد روی دل باباییم.

بابام با یه صدای ناله ای گفتن: آآآآآآی!

بعد مامانم یه نگاهی به بابام کرد و گفت: روزی 10 بار این پسر اینطوری می پره روی من و زینب!

بابام:خیال باطل

مامانم:خیال باطل

من: استرس

داداشیم: از خود راضی  بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نسرین
21 فروردین 92 16:16
این خان داداش داره از الان قدرتشو به آبجی خانمش نشون میده هاااااااااااا مامانش خب مواظب این دخملی هم باش ایشالله صحیح و سالم به دنیا بیاد تازه بعدش که بیاد یه سری داستانهای جنگیه دیگه در راه است بعلههههههههههههه
آسمان
23 فروردین 92 0:46
خدا مواظبته زینب بانو